loading...

لسيتين

فروش لسيتين09198008414

بازدید : 266
11 زمان : 1399:2

روغن آووكادو Avocado oil

بسته بندي:گالن 25 و 200 كيلويي
كشور سازنده: استراليا، نيوزيلند

روغن آووكادو

روغن آووكادو يك روغن خوراكي است كه از ميوه Persea americana (آووكادو) پر شده است. به عنوان يك روغن غذايي، آن را به عنوان يك عنصر در غذاهاي ديگر و به عنوان يك روغن پخت و پز استفاده مي شود. همچنين براي روانكاري و در لوازمآرايشي استفاده مي شود، جايي كه براي خواص بازسازي كننده و مرطوب كننده آن ارزشمند است. روغن آووكادو حتي به دليل توانايي اثبات شده خود براي مقابله با اثرات منفي آرتروز، جهت داروهاي تجويزي نيز مورد استفاده قرار مي گيرد. آووكادو يك روغن گياه منحصر به فرد با مزاياي بسيار خاص است. اكثر روغن هاي گياهي از بذر گياه استخراج مي شوند، اما روغن آووكادو از گوشت آووكادو استخراج مي شود. اكثر ميوه ها در كربوهيدرات بالاتر و داراي چربي كم و يا بدون چربي هستند، اما آووكادو در چربي هاي مفيد بسيار زياد است. آووكادو منحصر به فرد است زيرا حاوي پتاسيم بيشتر از موز و پروتئين و چربي بيشتر از هر ميوه ديگري است و از لحاظ تغذيه، اين ميوه شبيه روغن زيتون است.

محتواي مغذي روغن آووكادو

اين روغن كم چرب داراي اسيد اولئيك، چربي غيرمستقيم و ويتامين هاي A، E و D است. حاوي مقادير منيزيم و آنتي اكسيدان ها است كه اكثر مردم به اندازه كافي مصرف نمي كنند. اين چربي ها نه تنها سالم هستند، بلكه مواد مغذي ديگر، به ويژه كاروتنوئيدها، در آوكادو بيشتر قابل دسترس هستند. تحقيقات نشان داده است كه روغن آووكادو يا آووكادو جذب كاروتنوئيد ها را در يك وعده در هر كجاي 2.6 تا 15.3 بار بسته به كاروتنوئيد افزايش مي دهد. آووكادو يكي از تنها چند منبع طبيعي تركيبي قوي بتا سيتوستول است. اين فيتواسترول قدرتمند به طور مثبت سطوح چربي و كلسترول بدن را تحت تاثير قرار مي دهد. حتي برخي از تحقيقات نشان مي دهد كه بتا سيتوستولول مي تواند سلول هاي سرطاني را مهار كند. مزاياي آنتي اكسيدان ها به خوبي مستند شده اند، اما روغن آووكادو توانايي منحصر به فردي را براي نفوذ به سلول ها تا ميتوكندري دارد و در واقع عملكرد سلول را بهبود مي بخشد. اين باعث مي شود آوكادو در كاهش پيري كمك كند و بدن را در برابر بيماري و بيماري تقويت كند. آووكادو آلرژيك معمولي نيست و افراد كمتري نسبت به روغن نارگيل يا روغن مهره حساس به روغن آووكادو هستند. به همين دليل، آن را تبديل به يك جايگزين محبوب در دستور العمل ها و درمان هاي زيبايي مي دانند.

كاربرد روغنآووكادو

كاربرد روغن آووكادو

روغن آووكادو به عنوان روغن حامل براي ساير طعم ها عمل مي كند. روغن آووكادو حاوي مقادير زيادي چربي هاي غيرمستقيم و ويتامين E مي باشد. همچنين جذب كاروتنوئيد و ساير مواد مغذي را افزايش مي دهد. از آنجا كه آوكادو يك محصول سالم است، برخي از تاسيسات توليد روغن زيتون، به ويژه در استراليا و نيوزيلند، روغن زيتون را در طول فصل زيتون استفاده و و با همين تاسيسات در طول بقيه سال روغن آووكادو توليد مي كنند. روغن آوكادو در ابتدا و به دليل استفاده در لوازم آرايشي توليد شده است. پس از خشك شدن گوشت آووكادو براي حذف آب به اندازه كافي (≈ 65٪ آب گوشت آووكادو)، روغن آووكادو براي لوازم آرايشي به طور سنتي با حلال ها در دماي بالا توليد مي شود. پس از توليد، روغن براي كاربرد در محصولات مراقبت از پوست معمولا تصفيه شده، سفيد و دئودورانت مي شود و به روغن زرد بي بو تبديل مي شود. روغن آووكادو با مراقبت از پوست در مقابل آسيب هاي محيطي از ايجاد خطوط ريز پوستي، چين و چروك صورت و ساير علائم پيري زودرس جلوگيري نموده و با افزايش ميزان تراكم و ضخامت پوست، ظاهر كلي پوست را بهبود مي بخشند. مانند روغن زيتون فوق العاده با ارزش، روغن آوكادو با روغن سرد خنثي است و بنابراين ويژگي هاي طعم و رنگ گوشت ميوه را حفظ مي كند. چيز عالي در مورد روغن آووكادو اين است كه اين روغن فقط يك روغن فوق العاده نيست كه مي تواند در مواردي مانند مواد غذايي مانند سالادها و نمك ها استفاده شود، اما همچنين براي پخت و پز بسيار توصيه مي شود.

ساير: محصولات صنايع ارايشي بهداشتي

روش روغن آووكادو روغن آووكادو خوراكي خريد روغن آووكادو خوراكي روغن آووكادو براي پوست طرز تهيه روغن آووكادو خريد روغن آووكادو اصل خريد آووكادو از كجا آووكادو بخرم خواص روغن جوجوبا براي پوست

فارسي

روغن سويا

فروش روغن سويا قيمت روغن سويا مرغداري فروش روغن سويا خوراكي خريد روغن سويا فله قيمت جهاني روغن خام سويا كاربرد روغن سويا قيمت روغن خام سويا قيمت روغن سويا فله

روغن سويا

كشورسازنده: فرانسه، مالزي
گريد محصول: صنعتي، غذايي، دارويي
بسته بندي: بشكه 180 و 220 كيلويي
روغن سويا يك روغن گياهي است كه از دانه هاي سويا (Glycine max) استخراج مي شود. روغن تهيه شده از دانه‌هاي سويا از جمله بهترين روغن‌هاي طبيعي موجود در دنياست كه در پخت بسياري از غذاها كاربرد دارد، اما تنها خواص خوراكي اين روغن نيست كه روغن سويا را به يك روغن ممتاز تبديل كرده است. منبع خوبي از چربي هاي سالم، از جمله اسيدهاي چرب امگا 3 و چربي هاي غير اشباع است. روغن سويا داراي خواص درماني بسياري است كه در زير به بخشهايي از آن اشاره مي كنيم. برخي از مزاياي روغن سويا عبارتند از توانايي آن در مديريت سلامت قلب، كاهش كلسترول، بهبود سيستم ايمني بدن، كاهش اختلالات شناختي مانند بيماري آلزايمر، پيشگيري از پوكي استخوان و بهبود رشد و افزايش سلامتي چشم و پوست. سويا بومي به شرق آسيا مي باشد و به عنوان بوته شناخته مي شود. با اين حال، عليرغم منشاء محدود آن، براي بذرهاي خوراكي آن بسيار ارزشمند است. روغن سويا به دليل انواع مختلفي از اسيد هاي چرب ضروري كه بدن بايد سالم باقي بماند، از ساير روغن هاي گياهي سالم تر است. هم چنين تعدادي از استرول گياهي در روغن سويا وجود دارد كه مي تواند مزاياي سلامتي زيادي را در افرادي كه به طور منظم روغن سويا را در رژيم غذايي خود دارند، داشته باشند. محتواي ويتامين و مواد معدني سويا از جنبه هاي سالم اين بذر خوشمزه و بسيار مفيد مي باشد.

روغن سويا

توليد روغن سويا

براي توليد روغن سويا، ابتدا سوياي خشك را مرطوب كرده، سپس بين 60 تا 88 درجه سانتيگراد (140-190 درجه فارنهايت) حرارت داده مي شوند، و مواد غليظ شده را با حلال استخراج مي كنند. سپس روغن تصفيه شده و براي برنامه هاي مختلف غذايي و دارويي، و گاهي هيدروژنه مي شود. روغن سويا، هر دو مايع و بخشي از هيدروژنه، به عنوان "روغن نباتي" فروخته مي شود و يا مواد تشكيل دهنده در انواع مختلفي از غذاهاي فرآوري شده مورد استفاده قرار ميگيرد. بسياري از باقي مانده هاي (سويا) به عنوان خوراك حيوان مورد استفاده قرار مي گيرند. در هر 100 گرم روغن سويا، حدود 16 گرم چربي اشباع، 23 گرم چربي غير اشباع و 58 گرم چربي غير اشباع وجود دارد. 7 از اسيد چرب اشباع نشده، اسيد لينولئيك، يك نوع چربي امگا 6، حدود 50 درصد، در حالي كه اسيد لينولينيك حدود هفت درصد است.
در فصل 2002-2003، مقدار 30.6 ميليون تن روغن سويا در سراسر جهان توليد شد.

كاربرد روغن سويا

روغن سويا به طور عمده به عنوان يك روغن گياهي پردازش و به فروش مي رسد، در حالي كه غذاي باقيمانده سويا به عنوان خوراك حيواني استفاده مي شود. همچنين منبع اصلي بيوديزل در كشور است كه 80 درصد توليد داخلي را تشكيل مي دهد. لسيتين محصولي است كه از روغن سويا استخراج شده است و يك امولسيفاير طبيعي و روانكاري است كه در بسياري از غذاها و برنامه هاي تجاري و صنعتي مورد استفاده قرار مي گيرد. روغن سويا به طور معمول براي ساخت سس مايونز، سس سالاد، مارگارين و كرم هاي غير قهوه استفاده مي شود. اين يك ويژگي معمول غذاهاي فرآوري شده است كه در آن شروع مي شود: غذاهاي فرآوري شده ممكن است بخش مهمي از رژيم غذايي بسياري باشد كه موجب وقوع بيماري و سلامت ضعيف مي شود. روغن سويا به طور جزئي هيدروژنه يكي از عمده ترين مواد در غذاهاي فرآوري شده در كنار شربت ذرت فروكتوز بالا (HFCS) است. اما چرا نياز به روغن هيدروژنه وجود دارد؟ يكي از رايج ترين پاسخ هايي كه شما مي شنويد اين است كه عمر مفيد روغن را افزايش مي دهد. به عنوان مثال، كره خام احتمالا خيلي سريع تر از مارگارين ذوب مي شود. هيدروژناسيون - كه در آن گاز هيدروژن به نفت با فشار بالا مجبور مي شود - همچنين نفت را پايدار تر مي كند و نقطه ذوب آن را افزايش مي دهد، به طوري كه مي تواند مفيد باشد در روش هاي مختلف پردازش مواد غذايي كه از درجه حرارت بالا استفاده مي شود.

كاربرد روغن سويا

مزاياي روغن سويا

سطح كلسترول را كنترل مي كند

همانطور كه در بالا ذكر شد، تعادل خوبي از اسيدهاي چرب موجود در روغن سويا به اين معني است كه بدن مي تواند اسيد هاي چرب مهم و ضروري را در رژيم غذايي خود دريافت كند، از جمله كه سطح كلسترول را تنظيم مي نند. اسيدهاي چرب امگا 3 مي توانند سطوح كلسترول خطرناك را كاهش دهند. علاوه بر اين، اسيدهاي چرب ديگر مانند اسيد استئاريك، اسيد پالميتيك و اسيد اولئيك نيز در مقادير متعادل وجود دارد. تركيب اسيد چرب روغن سويا و همچنين استرول هاي گياهي قوي مانند بتا-سيتوسترول مي تواند باعث كاهش ميزان ذخيره كلسترول در روده ها بين 10 تا 15 درصد شود - نه آنچه شما معمولا از يك "چربي" اسيد! اساسا، روغن سويا مي تواند به طور جدي شانس ابتلا به آترواسكلروز و ساير بيماري هاي قلبي، مانند حملات قلبي و سكته مغزي را كاهش دهد.

علائم آلزايمر را بهبود مي بخشد

بيماري آلزايمر يك بيماري وحشتناك است كه بر ميليون ها نفر از مردم در سراسر جهان تاثير مي گذارد. اين امر موجب وخامت شناختي مغز فرد مي شود زيرا ارتباط هاي عصبي شكست مي خورد و مي ميرد، در نتيجه همه چيز را از ياد آوردن گذشته براي انجام وظايف ساده به يك چالش مي كشاند. با اين حال، روغن سويا داراي ميزان قابل توجهي از ويتامين K است كه به طور پيوسته با بهبود علائم آلزايمر مرتبط است و حتي برخي از موارد را نيز تغيير مي دهد. ويتامين K به عنوان يك آنتي اكسيدان عليه راديكال هاي آزاد عمل مي كند و آنها را از آسيب رساندن به سلول هاي عصبي محافظت مي كند.

قلب سالم

اسيدهاي چرب امگا 3، كه 7 درصد كل محتواي اسيد چرب در روغن سويا را تشكيل مي دهند، براي محافظت از سيستم قلب و عروق نقش مهمي در كاهش كلسترول بد دارند، اما همچنين از غشاهاي سلولي محافظت مي كند. اين شامل مناطق بسيار شكننده و خطرناكي از پوست و چشمها است كه هر كدام از آنها نقطه ورودي مشترك براي باكتري ها و ديگر مواد خارجي است. اين امگا 3 همچنين از طريق فعاليت در برابر آنتي اكسيدان ها و خنثي سازي راديكال هاي آزاد كه باعث ايجاد دژنراتيو ماكولا و آب مرواريد مي شود، چشم را سالم تر مي كند.

مراقبت از پوست

محتواي ويتامين E بالا در روغن سويا همچنين به عنوان يك آنتي اكسيدان قوي عمل مي كند در حالي كه به طور مشابه پوست را از آسيب راديكال هاي آزاد محافظت مي كند. ويتامين E به طور مستقيم با بهبود ظاهر پلاستيك ها، كاهش زخم هاي آكنه، محافظت از پوست در مقابل آفتاب سوختگي و تحريك دوباره رشد سلول هاي پوستي جديد براي ترويج بهبودي همراه است. ويتامين E نيز با فعاليت آنتي اكسيداني كلي در بقيه بدن همراه است كه باعث تقويت سيستم ايمني بدن مي شود و به حذف راديكال هاي آزاد كمك مي كند كه باعث ايجاد شرايط خاصي مانند سرطان، پيري زودرس، اختلالات شناختي و بيماري هاي قلبي مي شود.

فروش روغن سويا

ساير: مشاهده ليست كامل صنايع دارويي

فارسي

كلريت سديم

خريد سديم كلريت,واردكننده سديم كلريت,توليد كننده سديم كلريت,كلريت سديم 90 درصد,فروش كلريت سديم,قيمت كلريت سديم,خريد كلريت سديم,فروشنده سديم كلريت,

كلريت سديم 90%

نامهاي ديگر: Chlorous acid, sodium salt Textone
فرمول شيميايي: NaClO2
شكل ظاهري: جامد سفيد
بسته بندي: بشكه 50 كيلويي
كشور سازنده: چين، آلمان

كلريت سديم

كلريت سديم (NaClO2) يك تركيب شيميايي است كه در توليد كاغذ و به عنوان يك ضد عفوني كننده استفاده مي شود. كلريت سديم يك ماده شيميايي مبتني بر نمك است كه عنصر كلر را نيز دارد. اين داراي چند كاربرد عملي است و بسيار شبيه به كلرات سديم، كه يك مكمل غذايي معمول است. اكثر افراد اغلب با كلريت سديم ارتباط دارند اما اين را درك نمي كنند، زيرا اين مواد شيميايي به ندرت با بخش هاي زيادي ارتباط برقرار مي كنند. در حالي كه در مقدار كمي خطرناك نيست، دوزهاي بالايي از كلريد سديم مي توانند خطرناك باشند. كلريت سديم محصول سه عنصر است: سديم (Na)، كلر (Cl) و اكسيژن. در هر مولكول، يك اتم سديم و يك اتم كلر با دو اتم اكسيژن ارتباط دارد. اين در فرم جامد به عنوان يك پودر سفيد يافت مي شود و همچنين محلول در آب است. تحت حرارت بالا مي تواند انفجاري باشد.

قدرت اكسيداسيون كلريت سديم

يكي از كاربردهاي اوليه كلريد سديم به عنوان يك اكسيد كننده است. براي سفيد كردن انواع مختلف مواد مانند چوب، روغن و ساير محصولات نساجي مفيد است. اين مي تواند به وسيله تعامل با آنها و تغيير تركيب شيميايي آنها، بسياري از سموم را غيرفعال كند. قدرت اكسيداسيون كلريد سديم آن را يك آفت كش و علف كش مفيد مي داند.

كاربرد كلريت سديم

كاربرد كلريت سديم

- كاربرد اصلي كلريت سديم، توليد دي اكسيد كلر براي سفيد كردن و سلب كردن پارچه، پالپ و كاغذ است. هم چنين براي ضدعفوني كردن تصفيه آب شهري پس از تبديل به دي اكسيد كلر استفاده مي شود. كلريد سديم، NaClO2، گاهي اوقات همراه با كلريد روي، به عنوان يك ماده در محصولات بهداشتي، دهان شوينده ها، خميردندان ها و ژل ها، اسپري دهان، به عنوان نگهدارنده در قطرات چشم و در محلولهاي تميز كننده لنز مورد استفاده قرار ميگيرد.
- در سنتز آلي، كلريت سديم به عنوان يك واكنش در اكسيداسيون Pinnick براي اكسيداسيون آلدهيد ها به اسيد هاي كربوكسيليك استفاده مي شود. واكنش معمولا در محلول بافر فسفات مونون سديم در حضور يك كلر (معمولا 2-متيل-2-بوتن) انجام مي شود.
- مخلوط كردن محلول كلريت سديم با محلول اسيد ضعيف مواد غذايي (معمولا اسيد سيتريك)، هر دو پايدار، كلريت سديم اسيدي شده كوتاه مدتي (ASC) را توليد مي كند كه داراي خواص ضدعفوني كننده قوي است. پس از مخلوط كردن ماده اصلي فعال، اسيد كلر در تعادل با آنيون كلريت توليد مي شود. اين نسبت با pH، دما و عوامل ديگر متفاوت است، در حدود 5-35٪ اسيد كلر و 65-95٪ كلريت؛ بيشتر محلول هاي اسيدي باعث افزايش نسبت اسيد كلر مي شود. اسيد كلريد به دي اكسيد كلر تجزيه مي شود كه به نوبه خود به آنيون كلريت و در نهايت كلسيم آنيون فرو مي رود. اين ماده را مي تواند در درمان مواد غذايي و آب براي كشتن ميكروب ها و انگل هاي مختلف بدون از بين بردن باكتري هاي سالم مورد نياز سيستم گوارش ما استفاده شود.

ايمني كلريت سديم

كلريد سديم، مانند بسياري از مواد اكسيد كننده، بايد از آلودگي ناخواسته توسط مواد آلي محافظت شود تا از تشكيل يك مخلوط انفجاري جلوگيري شود. اين ماده شيميايي به شكل خالص بسيار پايدار است و در اثر ضربه اي منفجر نمي شود. و همچنين در صورت تركيب با عامل كاهش دهنده قوي، آتش مي گيرد.

فارسي

روغن آووكادو Avocado oil

بسته بندي:گالن 25 و 200 كيلويي
كشور سازنده: استراليا، نيوزيلند

روغن آووكادو

روغن آووكادو يك روغن خوراكي است كه از ميوه Persea americana (آووكادو) پر شده است. به عنوان يك روغن غذايي، آن را به عنوان يك عنصر در غذاهاي ديگر و به عنوان يك روغن پخت و پز استفاده مي شود. همچنين براي روانكاري و در لوازمآرايشي استفاده مي شود، جايي كه براي خواص بازسازي كننده و مرطوب كننده آن ارزشمند است. روغن آووكادو حتي به دليل توانايي اثبات شده خود براي مقابله با اثرات منفي آرتروز، جهت داروهاي تجويزي نيز مورد استفاده قرار مي گيرد. آووكادو يك روغن گياه منحصر به فرد با مزاياي بسيار خاص است. اكثر روغن هاي گياهي از بذر گياه استخراج مي شوند، اما روغن آووكادو از گوشت آووكادو استخراج مي شود. اكثر ميوه ها در كربوهيدرات بالاتر و داراي چربي كم و يا بدون چربي هستند، اما آووكادو در چربي هاي مفيد بسيار زياد است. آووكادو منحصر به فرد است زيرا حاوي پتاسيم بيشتر از موز و پروتئين و چربي بيشتر از هر ميوه ديگري است و از لحاظ تغذيه، اين ميوه شبيه روغن زيتون است.

محتواي مغذي روغن آووكادو

اين روغن كم چرب داراي اسيد اولئيك، چربي غيرمستقيم و ويتامين هاي A، E و D است. حاوي مقادير منيزيم و آنتي اكسيدان ها است كه اكثر مردم به اندازه كافي مصرف نمي كنند. اين چربي ها نه تنها سالم هستند، بلكه مواد مغذي ديگر، به ويژه كاروتنوئيدها، در آوكادو بيشتر قابل دسترس هستند. تحقيقات نشان داده است كه روغن آووكادو يا آووكادو جذب كاروتنوئيد ها را در يك وعده در هر كجاي 2.6 تا 15.3 بار بسته به كاروتنوئيد افزايش مي دهد. آووكادو يكي از تنها چند منبع طبيعي تركيبي قوي بتا سيتوستول است. اين فيتواسترول قدرتمند به طور مثبت سطوح چربي و كلسترول بدن را تحت تاثير قرار مي دهد. حتي برخي از تحقيقات نشان مي دهد كه بتا سيتوستولول مي تواند سلول هاي سرطاني را مهار كند. مزاياي آنتي اكسيدان ها به خوبي مستند شده اند، اما روغن آووكادو توانايي منحصر به فردي را براي نفوذ به سلول ها تا ميتوكندري دارد و در واقع عملكرد سلول را بهبود مي بخشد. اين باعث مي شود آوكادو در كاهش پيري كمك كند و بدن را در برابر بيماري و بيماري تقويت كند. آووكادو آلرژيك معمولي نيست و افراد كمتري نسبت به روغن نارگيل يا روغن مهره حساس به روغن آووكادو هستند. به همين دليل، آن را تبديل به يك جايگزين محبوب در دستور العمل ها و درمان هاي زيبايي مي دانند.

كاربرد روغنآووكادو

كاربرد روغن آووكادو

روغن آووكادو به عنوان روغن حامل براي ساير طعم ها عمل مي كند. روغن آووكادو حاوي مقادير زيادي چربي هاي غيرمستقيم و ويتامين E مي باشد. همچنين جذب كاروتنوئيد و ساير مواد مغذي را افزايش مي دهد. از آنجا كه آوكادو يك محصول سالم است، برخي از تاسيسات توليد روغن زيتون، به ويژه در استراليا و نيوزيلند، روغن زيتون را در طول فصل زيتون استفاده و و با همين تاسيسات در طول بقيه سال روغن آووكادو توليد مي كنند. روغن آوكادو در ابتدا و به دليل استفاده در لوازم آرايشي توليد شده است. پس از خشك شدن گوشت آووكادو براي حذف آب به اندازه كافي (≈ 65٪ آب گوشت آووكادو)، روغن آووكادو براي لوازم آرايشي به طور سنتي با حلال ها در دماي بالا توليد مي شود. پس از توليد، روغن براي كاربرد در محصولات مراقبت از پوست معمولا تصفيه شده، سفيد و دئودورانت مي شود و به روغن زرد بي بو تبديل مي شود. روغن آووكادو با مراقبت از پوست در مقابل آسيب هاي محيطي از ايجاد خطوط ريز پوستي، چين و چروك صورت و ساير علائم پيري زودرس جلوگيري نموده و با افزايش ميزان تراكم و ضخامت پوست، ظاهر كلي پوست را بهبود مي بخشند. مانند روغن زيتون فوق العاده با ارزش، روغن آوكادو با روغن سرد خنثي است و بنابراين ويژگي هاي طعم و رنگ گوشت ميوه را حفظ مي كند. چيز عالي در مورد روغن آووكادو اين است كه اين روغن فقط يك روغن فوق العاده نيست كه مي تواند در مواردي مانند مواد غذايي مانند سالادها و نمك ها استفاده شود، اما همچنين براي پخت و پز بسيار توصيه مي شود.

ساير: محصولات صنايع ارايشي بهداشتي

روش روغن آووكادو روغن آووكادو خوراكي خريد روغن آووكادو خوراكي روغن آووكادو براي پوست طرز تهيه روغن آووكادو خريد روغن آووكادو اصل خريد آووكادو از كجا آووكادو بخرم خواص روغن جوجوبا براي پوست

فارسي

روغن سويا

فروش روغن سويا قيمت روغن سويا مرغداري فروش روغن سويا خوراكي خريد روغن سويا فله قيمت جهاني روغن خام سويا كاربرد روغن سويا قيمت روغن خام سويا قيمت روغن سويا فله

روغن سويا

كشورسازنده: فرانسه، مالزي
گريد محصول: صنعتي، غذايي، دارويي
بسته بندي: بشكه 180 و 220 كيلويي
روغن سويا يك روغن گياهي است كه از دانه هاي سويا (Glycine max) استخراج مي شود. روغن تهيه شده از دانه‌هاي سويا از جمله بهترين روغن‌هاي طبيعي موجود در دنياست كه در پخت بسياري از غذاها كاربرد دارد، اما تنها خواص خوراكي اين روغن نيست كه روغن سويا را به يك روغن ممتاز تبديل كرده است. منبع خوبي از چربي هاي سالم، از جمله اسيدهاي چرب امگا 3 و چربي هاي غير اشباع است. روغن سويا داراي خواص درماني بسياري است كه در زير به بخشهايي از آن اشاره مي كنيم. برخي از مزاياي روغن سويا عبارتند از توانايي آن در مديريت سلامت قلب، كاهش كلسترول، بهبود سيستم ايمني بدن، كاهش اختلالات شناختي مانند بيماري آلزايمر، پيشگيري از پوكي استخوان و بهبود رشد و افزايش سلامتي چشم و پوست. سويا بومي به شرق آسيا مي باشد و به عنوان بوته شناخته مي شود. با اين حال، عليرغم منشاء محدود آن، براي بذرهاي خوراكي آن بسيار ارزشمند است. روغن سويا به دليل انواع مختلفي از اسيد هاي چرب ضروري كه بدن بايد سالم باقي بماند، از ساير روغن هاي گياهي سالم تر است. هم چنين تعدادي از استرول گياهي در روغن سويا وجود دارد كه مي تواند مزاياي سلامتي زيادي را در افرادي كه به طور منظم روغن سويا را در رژيم غذايي خود دارند، داشته باشند. محتواي ويتامين و مواد معدني سويا از جنبه هاي سالم اين بذر خوشمزه و بسيار مفيد مي باشد.

روغن سويا

توليد روغن سويا

براي توليد روغن سويا، ابتدا سوياي خشك را مرطوب كرده، سپس بين 60 تا 88 درجه سانتيگراد (140-190 درجه فارنهايت) حرارت داده مي شوند، و مواد غليظ شده را با حلال استخراج مي كنند. سپس روغن تصفيه شده و براي برنامه هاي مختلف غذايي و دارويي، و گاهي هيدروژنه مي شود. روغن سويا، هر دو مايع و بخشي از هيدروژنه، به عنوان "روغن نباتي" فروخته مي شود و يا مواد تشكيل دهنده در انواع مختلفي از غذاهاي فرآوري شده مورد استفاده قرار ميگيرد. بسياري از باقي مانده هاي (سويا) به عنوان خوراك حيوان مورد استفاده قرار مي گيرند. در هر 100 گرم روغن سويا، حدود 16 گرم چربي اشباع، 23 گرم چربي غير اشباع و 58 گرم چربي غير اشباع وجود دارد. 7 از اسيد چرب اشباع نشده، اسيد لينولئيك، يك نوع چربي امگا 6، حدود 50 درصد، در حالي كه اسيد لينولينيك حدود هفت درصد است.
در فصل 2002-2003، مقدار 30.6 ميليون تن روغن سويا در سراسر جهان توليد شد.

كاربرد روغن سويا

روغن سويا به طور عمده به عنوان يك روغن گياهي پردازش و به فروش مي رسد، در حالي كه غذاي باقيمانده سويا به عنوان خوراك حيواني استفاده مي شود. همچنين منبع اصلي بيوديزل در كشور است كه 80 درصد توليد داخلي را تشكيل مي دهد. لسيتين محصولي است كه از روغن سويا استخراج شده است و يك امولسيفاير طبيعي و روانكاري است كه در بسياري از غذاها و برنامه هاي تجاري و صنعتي مورد استفاده قرار مي گيرد. روغن سويا به طور معمول براي ساخت سس مايونز، سس سالاد، مارگارين و كرم هاي غير قهوه استفاده مي شود. اين يك ويژگي معمول غذاهاي فرآوري شده است كه در آن شروع مي شود: غذاهاي فرآوري شده ممكن است بخش مهمي از رژيم غذايي بسياري باشد كه موجب وقوع بيماري و سلامت ضعيف مي شود. روغن سويا به طور جزئي هيدروژنه يكي از عمده ترين مواد در غذاهاي فرآوري شده در كنار شربت ذرت فروكتوز بالا (HFCS) است. اما چرا نياز به روغن هيدروژنه وجود دارد؟ يكي از رايج ترين پاسخ هايي كه شما مي شنويد اين است كه عمر مفيد روغن را افزايش مي دهد. به عنوان مثال، كره خام احتمالا خيلي سريع تر از مارگارين ذوب مي شود. هيدروژناسيون - كه در آن گاز هيدروژن به نفت با فشار بالا مجبور مي شود - همچنين نفت را پايدار تر مي كند و نقطه ذوب آن را افزايش مي دهد، به طوري كه مي تواند مفيد باشد در روش هاي مختلف پردازش مواد غذايي كه از درجه حرارت بالا استفاده مي شود.

كاربرد روغن سويا

مزاياي روغن سويا

سطح كلسترول را كنترل مي كند

همانطور كه در بالا ذكر شد، تعادل خوبي از اسيدهاي چرب موجود در روغن سويا به اين معني است كه بدن مي تواند اسيد هاي چرب مهم و ضروري را در رژيم غذايي خود دريافت كند، از جمله كه سطح كلسترول را تنظيم مي نند. اسيدهاي چرب امگا 3 مي توانند سطوح كلسترول خطرناك را كاهش دهند. علاوه بر اين، اسيدهاي چرب ديگر مانند اسيد استئاريك، اسيد پالميتيك و اسيد اولئيك نيز در مقادير متعادل وجود دارد. تركيب اسيد چرب روغن سويا و همچنين استرول هاي گياهي قوي مانند بتا-سيتوسترول مي تواند باعث كاهش ميزان ذخيره كلسترول در روده ها بين 10 تا 15 درصد شود - نه آنچه شما معمولا از يك "چربي" اسيد! اساسا، روغن سويا مي تواند به طور جدي شانس ابتلا به آترواسكلروز و ساير بيماري هاي قلبي، مانند حملات قلبي و سكته مغزي را كاهش دهد.

علائم آلزايمر را بهبود مي بخشد

بيماري آلزايمر يك بيماري وحشتناك است كه بر ميليون ها نفر از مردم در سراسر جهان تاثير مي گذارد. اين امر موجب وخامت شناختي مغز فرد مي شود زيرا ارتباط هاي عصبي شكست مي خورد و مي ميرد، در نتيجه همه چيز را از ياد آوردن گذشته براي انجام وظايف ساده به يك چالش مي كشاند. با اين حال، روغن سويا داراي ميزان قابل توجهي از ويتامين K است كه به طور پيوسته با بهبود علائم آلزايمر مرتبط است و حتي برخي از موارد را نيز تغيير مي دهد. ويتامين K به عنوان يك آنتي اكسيدان عليه راديكال هاي آزاد عمل مي كند و آنها را از آسيب رساندن به سلول هاي عصبي محافظت مي كند.

قلب سالم

اسيدهاي چرب امگا 3، كه 7 درصد كل محتواي اسيد چرب در روغن سويا را تشكيل مي دهند، براي محافظت از سيستم قلب و عروق نقش مهمي در كاهش كلسترول بد دارند، اما همچنين از غشاهاي سلولي محافظت مي كند. اين شامل مناطق بسيار شكننده و خطرناكي از پوست و چشمها است كه هر كدام از آنها نقطه ورودي مشترك براي باكتري ها و ديگر مواد خارجي است. اين امگا 3 همچنين از طريق فعاليت در برابر آنتي اكسيدان ها و خنثي سازي راديكال هاي آزاد كه باعث ايجاد دژنراتيو ماكولا و آب مرواريد مي شود، چشم را سالم تر مي كند.

مراقبت از پوست

محتواي ويتامين E بالا در روغن سويا همچنين به عنوان يك آنتي اكسيدان قوي عمل مي كند در حالي كه به طور مشابه پوست را از آسيب راديكال هاي آزاد محافظت مي كند. ويتامين E به طور مستقيم با بهبود ظاهر پلاستيك ها، كاهش زخم هاي آكنه، محافظت از پوست در مقابل آفتاب سوختگي و تحريك دوباره رشد سلول هاي پوستي جديد براي ترويج بهبودي همراه است. ويتامين E نيز با فعاليت آنتي اكسيداني كلي در بقيه بدن همراه است كه باعث تقويت سيستم ايمني بدن مي شود و به حذف راديكال هاي آزاد كمك مي كند كه باعث ايجاد شرايط خاصي مانند سرطان، پيري زودرس، اختلالات شناختي و بيماري هاي قلبي مي شود.

فروش روغن سويا

ساير: مشاهده ليست كامل صنايع دارويي

فارسي

كلريت سديم

خريد سديم كلريت,واردكننده سديم كلريت,توليد كننده سديم كلريت,كلريت سديم 90 درصد,فروش كلريت سديم,قيمت كلريت سديم,خريد كلريت سديم,فروشنده سديم كلريت,

كلريت سديم 90%

نامهاي ديگر: Chlorous acid, sodium salt Textone
فرمول شيميايي: NaClO2
شكل ظاهري: جامد سفيد
بسته بندي: بشكه 50 كيلويي
كشور سازنده: چين، آلمان

كلريت سديم

كلريت سديم (NaClO2) يك تركيب شيميايي است كه در توليد كاغذ و به عنوان يك ضد عفوني كننده استفاده مي شود. كلريت سديم يك ماده شيميايي مبتني بر نمك است كه عنصر كلر را نيز دارد. اين داراي چند كاربرد عملي است و بسيار شبيه به كلرات سديم، كه يك مكمل غذايي معمول است. اكثر افراد اغلب با كلريت سديم ارتباط دارند اما اين را درك نمي كنند، زيرا اين مواد شيميايي به ندرت با بخش هاي زيادي ارتباط برقرار مي كنند. در حالي كه در مقدار كمي خطرناك نيست، دوزهاي بالايي از كلريد سديم مي توانند خطرناك باشند. كلريت سديم محصول سه عنصر است: سديم (Na)، كلر (Cl) و اكسيژن. در هر مولكول، يك اتم سديم و يك اتم كلر با دو اتم اكسيژن ارتباط دارد. اين در فرم جامد به عنوان يك پودر سفيد يافت مي شود و همچنين محلول در آب است. تحت حرارت بالا مي تواند انفجاري باشد.

قدرت اكسيداسيون كلريت سديم

يكي از كاربردهاي اوليه كلريد سديم به عنوان يك اكسيد كننده است. براي سفيد كردن انواع مختلف مواد مانند چوب، روغن و ساير محصولات نساجي مفيد است. اين مي تواند به وسيله تعامل با آنها و تغيير تركيب شيميايي آنها، بسياري از سموم را غيرفعال كند. قدرت اكسيداسيون كلريد سديم آن را يك آفت كش و علف كش مفيد مي داند.

كاربرد كلريت سديم

كاربرد كلريت سديم

- كاربرد اصلي كلريت سديم، توليد دي اكسيد كلر براي سفيد كردن و سلب كردن پارچه، پالپ و كاغذ است. هم چنين براي ضدعفوني كردن تصفيه آب شهري پس از تبديل به دي اكسيد كلر استفاده مي شود. كلريد سديم، NaClO2، گاهي اوقات همراه با كلريد روي، به عنوان يك ماده در محصولات بهداشتي، دهان شوينده ها، خميردندان ها و ژل ها، اسپري دهان، به عنوان نگهدارنده در قطرات چشم و در محلولهاي تميز كننده لنز مورد استفاده قرار ميگيرد.
- در سنتز آلي، كلريت سديم به عنوان يك واكنش در اكسيداسيون Pinnick براي اكسيداسيون آلدهيد ها به اسيد هاي كربوكسيليك استفاده مي شود. واكنش معمولا در محلول بافر فسفات مونون سديم در حضور يك كلر (معمولا 2-متيل-2-بوتن) انجام مي شود.
- مخلوط كردن محلول كلريت سديم با محلول اسيد ضعيف مواد غذايي (معمولا اسيد سيتريك)، هر دو پايدار، كلريت سديم اسيدي شده كوتاه مدتي (ASC) را توليد مي كند كه داراي خواص ضدعفوني كننده قوي است. پس از مخلوط كردن ماده اصلي فعال، اسيد كلر در تعادل با آنيون كلريت توليد مي شود. اين نسبت با pH، دما و عوامل ديگر متفاوت است، در حدود 5-35٪ اسيد كلر و 65-95٪ كلريت؛ بيشتر محلول هاي اسيدي باعث افزايش نسبت اسيد كلر مي شود. اسيد كلريد به دي اكسيد كلر تجزيه مي شود كه به نوبه خود به آنيون كلريت و در نهايت كلسيم آنيون فرو مي رود. اين ماده را مي تواند در درمان مواد غذايي و آب براي كشتن ميكروب ها و انگل هاي مختلف بدون از بين بردن باكتري هاي سالم مورد نياز سيستم گوارش ما استفاده شود.

ايمني كلريت سديم

كلريد سديم، مانند بسياري از مواد اكسيد كننده، بايد از آلودگي ناخواسته توسط مواد آلي محافظت شود تا از تشكيل يك مخلوط انفجاري جلوگيري شود. اين ماده شيميايي به شكل خالص بسيار پايدار است و در اثر ضربه اي منفجر نمي شود. و همچنين در صورت تركيب با عامل كاهش دهنده قوي، آتش مي گيرد.

فارسي
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 14

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 143
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 25
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 37
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 213
  • بازدید ماه : 225
  • بازدید سال : 466
  • بازدید کلی : 51573
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی